MyLife #1: Jesen, škola, 'depresivna muzika'... ❤



Odlučila sam da za ove postove koristim haštag #mylife, zato što mislim da je preglednije i lakše za snalaženje kada je naziv kraći nego ono 'In my life these weeks'... :)

23. septembar. Jesen je zvanično počela. Nisam veliki ljubitelj, moje omiljeno godišnje doba je proleće, mada i jesen ima svojih lepih strana ☺
Razmisliću da napišem post na tu temu.



- Što se tiče škole, za sad mi je dobro. Prve nedelje mi je bilo baš bez veze, nije mi se nikako dopalo i stalno sam razmišljala kako da se ''izvadim'' iz te situacije. Da li bi mi bilo bolje da se negde prebacim ili da 'ćutim i trpim'. Međutim, već sledeće nedelje su stvari krenule na bolje, i tako sve redom, gradacijski poređano haha :D



Upisala sam gimnaziju, i dobra stvar je što sam na vreme shvatila da moram da učim redovno. Skoro svaki dan kada se vratim kući, a radili smo nešto novo u školi, prvo što uradim kada se vratim jeste da sednem za sto i pročitam (s razumevanjem) ono što smo taj dan učili.

- Nisam dugo pročitala nijednu knjigu i žao mi je zbog toga, ali jednostavno nemam vremena. A i nisam do sada našla nijednu knjigu koja me baš zainteresovala, da je pročitam u jednom dahu. :)
Opsednuta sam muzikom, ali bukvalno. Primetila sam da sve više slušam Birdy i Lanu, trenutno mi baš prijaju☺.


Lana Del ReyDark paradise
                           Young and beautiful
                           Off to the races

Birdy - Wings           Skinny love           Shelter

- Još jedan moj tekst na Famozi je objavljen, bacite pogled. :)
Kliknite ovde.




- Prošle srede sam krenula na ples i to na hip hop :). To je nešto što mi se oduvek sviđalo ali nikada nisam bila dovoljno hrabra da započnem tako nešto. Za sada mi se dopada, mada me nervira kada ne mogu da postignem neke korake kao ostali u grupi (izmešani su stari i novi članovi).





Favoriti:

• pesme:

like i'm gonna lose you - meghan trainor ft jonh legend


anđele moj brate - van gogh


you and I - john legend




- Filmove i serije nisam baš preterano gledala u poslednje vreme, ali recimo da bih izdvojila Sumrak sagu ☺. Moj(i) najomiljeniji film(ovi) svih vremena. ❤




Kako vama prolazi ova nedelja? Dešava li se nešto zanimljivo? ☺


21 comments:

  1. Super post,slike mi se jako dopadaju <3!Poslusacu ove pesme..Nista posebno mi se nije desilo sem sto se i dalje privikavam na skoluu <3 :-)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ni ja bas ne obozavam jesen ali kao sto si spmenula ima i ona svojih minuta. I ja sam krenula na ples, ali ne samo na hip hop vec na sve ostale grupne plesove. Ne brini, oni mozda idu vec nekoliko godina a ti si tek sada krenula korografije se jako brzo uce tako da :)
    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jaoj i ja bas planiram da krenem na hip hop, samo sto trazim dobar klub u svojoj blizini. Mozes li mi reci u kom klubu ti treniras?

    ReplyDelete
  4. Fotografije su super, volim da procitam ovakav tip posta, opustajuci, a opet kvalitetno odradjeni. Odlicno! :D

    ReplyDelete
  5. Tačno znam o čemu pričaš što se tiče srednje škole,baš mora svaki dan da se uči,inače se izgubiš u gomili gradiva.Drago mi je da ti se društvo dopada :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam citala knjigu sa prve slike, Zauvek, i stvarno mi se jako dopala.♥ zelim ti puni srece u skoli i sasvim sam sigurna da ces ti to izgurati kako treba.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Obožavam ovakve postove! Slike su također odlične :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Aa totalno te kuzim,upisala sam i ja gimnaziju i ne stignem nista iako redovno ucim,uopce nemam vremena za knjige,ali vjerujem da ce to biti samo na pocetku tak,dok se ne priviknemo :)♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Kako bivša gimnazijalka, pohvaljujem te zbog redovitog učenja. Iako oduzima puno vremena, na kraju se trud isplati :)

    ReplyDelete
  10. Jojj pa isti osećaj sam imala kad sam krenula u srednju, a posebno kada sam čula kakvi su ustvari nastavnici koji su mi zapali, hah. :D Ali valjda se navikneš na takve. :) Ja sam hip hop ples trenirala 6 godina i želim ti svu sreću i da uspeš u tome jer je to nešto najsavršenije. :)

    Posetite moj blog --> shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. super.♥
    - možeš pogledati moj blog i pratiti me? Bila bih ti zahvalna.👑

    ReplyDelete
  12. Jako mi se svidja tvoj post. I slike su bas lepe. :)
    Pogledaj novi post na mom blogu i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/jp-friendship-bracelets.html

    ReplyDelete
  13. Amazing photos!


    http://anotherearthpink.blogspot.it/

    ReplyDelete
  14. Like Lana's photo :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  15. Srećno sa hip hopom, fenomenalna razonoda :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :))
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Beauty world
    Posetite moj blog,komentarišite i pratite me :)

    Tvoj blog je super i stvarno ima korissnog :D

    ReplyDelete
  17. Nisam znala da pišeš za Famozu.Obavezno ću pogledati šta si napisala.

    P.S.i ja takođe idem na ples.Počela sam negde u martu da treniram i baš mi se sviđa.I ja se takodje iznerviram kada nekad nemogu odmah da skapiram neki pokret,ali nema veze.Samo se vezbanjem postizu dobri rezultati.

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Divan post! Zaista sam uživala čitajući ga.. Drago mi je da si se u školi dobro snašla i da nemaš problema, a što se tiče knjiga, vjeruj mi da je kod mene ista stvar (samo da znaš da nisi jedina). Pročitala sam tvoj tekst na Famozi, zaista odlično pišeš. Ja Birdy nikad nisam slušala, ali Lana zasigurno jeste kraljica. :D Baš je lijepo to što si se upisala na hip-hop. Ja mislim da ja ne bih nikada, jer nikad me to nije zanimalo, ali ako se tebi to sviđa onda će ti sigurno odlično ići i želim ti puno sreće! ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jako su dobre slike, a post ti je savršen :)
    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)