Ekskurzija 2016

Januar i februar mogu da budu meseci prebiranja utisaka iz prethodne godine, kao decembar. Zar ne?
Posvetiću ovaj post događaju koji je, između ostalog, obeležio moju 2016. godinu.

Prvi oktobarski vikend. Ja sa društvom na ekskurziji. Pevanje u autobusu (pevanje ili dranje?!), večernji izlasci, pidžama žurke, smejanje do suza - dok stomak ne zaboli.
Tri dana je kratko, malo, premalo!

Hoće li neko da mi objasni kako da se vratim u normalu, u realnost, posle putovanja?!






Škljocali smo se gde god smo stigli i zahvaljujući tome imamo puuuno lepih slika koje čekaju da Danijela ode u fotografsku radnju i uradi ih, poslaže u album i napiše po koju zanimljivu rečenicu ili komentar (na njen način) kad, kako i zašto je nastala slika. Stvarno? Zašto je nastala slika? Zar neko zaista odgovara na pitanje zašto je slika nastala???? Nadam se da ne.




Mesta koja smo obišli su bila lepa, interesantna za videti ali iskreno, da sam sama birala, sigurno ne bih otišla tamo gde sam sa ekskurzijom bila. Vršac, Temišvar, Čakovo, Idvor, Kovačica.
Sledećeg oktobra idemo u Grčku, tu očekujem još bolju zabavu i interesantnija mesta.
A malo je reći da je ove godine ZABAVA bila odvrnuta na maksimum, znači sledeće godine ima da raaazbucamo kad odemo! Mislim, nećemo hotel da razbucamo... Nego ovako, mozak da razbucamo od nespavanja, glasne muzike i smejanja! :D



Znate one retke trenutke povezanosti koju osećate s drugarima iz odeljenja s kojima se ne družite baš puno u okviru škole? E pa baš ovakva dešavanja nas zbližavaju sa svim mogućim ljudima (decama, što bih ja rekla :'D) koji su u našoj generaciji.
U jednom trenutku, posle predstave koja je bila prve večeri (imali smo 2 noći, i 3 dana), dok smo izlazili iz pozorišta, bacila sam pogled na nastavnika fizičkog. On je jedan totalno opičen i pozitivan čovek i baš ga gotivimo. Malo manje kad nas tera da trčimo 5 krugova oko škole, 50 trbušnjaka, leđnjaka i tako to, ali ipak ostane mrvica gotivljenja. E pa, neobavezno sam bacila pogled na njega i biologičarku, i način na koji se nasmejao je meni bio preeedivan i nekako iskren, iz srca. U tom trenutku sam se tako napunila nekom energijom i srećom, da sam imala utisak da bih mogla da poletim. Jer sam u milisekundi shvatila značaj tog trenutka u kome sam, društvo s kojim sam, mesto na kome smo bili i jednostavno sve se složilo u savršenu celinu, a meni je srce bilo puno.
Toliko uspomena je nastalo za ta tri dana, da će se ta ekskurzija prepičavati mesecima. I uvek će se naći neka nova tema, neki zatureni detalj koji smo prilikom prethodnog pričanja priče zaboravili da pomenemo.



Nije baš potrebno da napominjem da smo bili ekstremno nenaspavani, ali to nas nije sprečilo da se šalimo, glupiramo, pevamo, igramo. Nedelja veče, ona kada smo se vratili, sastojala se iz lagane večere, spremanja za krevet i uplivavanja u krevet. San nas spopadne momenta kad spustimo glavu na jastuk. Bukvalno!



Ali iskreno, i tih par sati što smo tamo spavali, bili su mi najslađi sati sna u skorije vreme. I izlasci uveče. Nije baš bilo ludih žurki (trebalo je da bude jedno veče, ali kad je nas 230 došlo u bar/pab u koji staje naaajviše 30 ljudi, a da mogu da udahnu vazduh i eventualno se okrenu za 180 stepeni... shvatili smo da nemamo šta tu da tražimo). Neću da napominjem da je noću istrčavanje iz soba u sobu, u pidžami, sa kosom uvijenom u peškir, kućnim papučama. Pa traženje fena, pegle za kosu...



Stojim iza toga da alkohol nije nešto bez čega zabava ne može da prođe, ali ipak je ovo bila exkurzija, drugačije okolnosti. Izašli smo prvo veče u neki kao bar, i svi naručili martini. Jeste da se ne servira ovako, ali šta da se radi.. Bilo je slatkasto i ukusno. Ipak, nemojte preterivati, čak i ako odlučite da pijete. U svemu treba biti umeren. :)



Vršačka katedrala.
Nastavnica likovnog dobacuje: ,,Evo savršene prilike da se ponovi i obnovi dosadašnje gradivo''. Mi svi prevrćemo očima i razmišljamo: ,,Ženo, pusti nas da uživamo bar ovih par dana''...
Katedrala je prelepa, rađena u gotičkom stilu. To mi je inače omiljeni period, pored renesanse. Spolja izgleda raskošno, sa raznim ukrasima, rozetom i sve što ide uz klasičnu gotičku građevinu.



Pogled sa Vršačkog brega.
Iako smo umrli dok smo se popeli, još je poseta Vršačkom bregu bila predviđena za poslednji dan, pogled koji se prostirao bio je neverovatan i nezaboravan. Dok gledate tako grad s visine, imate utisak da možete sve. Da možete da poletite. (Ne dajte da vas taj osećaj previše ponese, pa proverite svoje sposobnosti letenja..)


Vidite o čemu vam pričam? U meni se i sad dok gledam ovu sliku javlja isti onaj osećaj koji sam imala dok sam fotografisala, i na brzaka bacala još jedan pogled ka prostranstvu dok me nastavnici nisu odvukli doslovno..


Pogled iz sobe. :) To je jedna stvar koju, rekla bih, proveravam prvu kad uđem u neku hotelsku sobu. Ne znam zašto ali volim to da radim. I da, drugaricama sam isto ''proveravala'' pogled iz soba, pa ocenjivala kakav je čiji. :-D


Posetili smo gradski muzej u Vršcu. Jedno lepo novo iskustvo. Malo je previše nabijen bio taj prvi dan, pa smo bili umorni i jedva čekali da stignemo u hotel, istuširamo se i pojedemo nešto (što nisu sendviči i grickalice). Bilo je interesantno zaviriti u dvadesete, tridesete godine 20. veka.


Još jedan 'detalj' iz muzeja u Vršcu. Volim da pravim ovakve slike umetničkih dela. :)



Naravno, ne bih ja bila ja kad ne bi morala da škljocnem bar 2, 3 puta neki lep prizor, čak i ako svi ostali čekaju samo na mene. Da siđem, udostojim se da se odvojim od tog pogleda i da nastavimo dalje.



Na Smederevskoj tvrđavi. Taj dan je videla toliko slika i škljockanja, koliko nije za godinu dana, sigurna sam! :D Svidela nam se baš i bila je odlično mesto za lepe sličice. Hvala ti, tvrđavo! :D



Jesam li negde spomenula da obožavam da pravim ove artistic slike?



Kad gledate ove raskošne stepenice, imate utisak da se nalazite u nekoj davno napuštenoj grofovskoj vili. Dragi moji, ovo je srpska gimnazija u Rumuniji (koja je i dalje u funkciji). Uvek će ostati misterija šta se krije iza ovih prelepih vrata. Možda zbornica?



Prezentacija o Mihailu Pupinu bila je neverovatna iz 2 razloga: jer ju je predvodio čovek kome je ljubav doslovno izbijala iz očiju dok je pričao o srpskom velikanu, i jer je ambijent bio fenomenalan u sklopu sa prezentacijom.
Ništa me ne dirne tako kao iskra u očima ljudi koji pričaju o onome što vole.


Sve u svemu, lepo je bilo vratiti se u taj oktobar i preživeti ekskurziju još jednom!


Kakvi su vaši utisci sa ekskurzija, šta ste obišli, šta vam se najviše dopalo?


10 comments:

  1. Ovo je bio krasan post, podsjetio me na moju ekskurziju prošle godine i postalo mi je toplo oko srca haha. Stvarno je genijalno sto uspomene cine. Slike su ti bas lijepe i drago mi je da si se tako dobro provela. Mi smo prosle godine isli na dvije ekskurzije i to je nesto nezaboravno, pogotovo to kako kazes trcanje iz sobe u sovu trazeci nesto hahahah. Bas sam se zabavila citajuci post, bravo.
    Imam novi post pa ako hoces baci pogled.
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lepim rečima, baš mi je drago da sam te podsetila na lepa vremena! ☺

      Delete
  2. Predivno zaista, jako mi je drago da ste se lepo proveli i doživeli jedno nezaboravno iskustvo :)

    ReplyDelete
  3. Pre svega, jako mi je drago što si se opet vratila blogosferi, i drago mi je što je tvoj prvi post u 2017. godini ovoliko dobar. Drago mi je što si se jako lepo provela na eksurziji, i moram priznati da ću čekati tvoj post o ekskurziji kad odeš u Grčku. Još jednom, jako mi je drago što si se vratila.
    Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovakvi komentari podsete me da se moj trud isplati! Obavestiću te o njemu u slučaju da ga propustiš! :D
      Hvala ti puno na divnim rečima :)

      Delete
  4. Baš mi je drago što si se lepo provela i što si napravila tako divne uspomene tamo! Ja volim ta kratka putovanja jer nas ona baš zbližavaju. Ludovanje po hotelu i ostajanje do jutarnjih sati! Zabava i smeh! Uživanje! Slike su fantastične!

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja sam oduševljena i slikama i tvojim opisivanjem događaja! :D

    Its Nina

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)