Jedan sasvim običan dan..i čas.



Bože, da li će ikada da zvoni? Ne mogu više ove eksponencijalne jednačine, uginuću.
I tu kreću moje predstave u glavi. Vrlo lako odlutam kad se dosađujem, pa zašto bi ovog puta bilo drugačije? Čas matematike je savršeno mesto za odlutati u neku sasvim novu dimenziju, što sam danas i isprobala!
Zamislila sam da sam lansirana na neku drugu planetu, a onda se odjednom mala ja budim u zarobljena u sopstvenoj glavi. I odjednom, u polu-transu, pitam drugaricu iz klupe: ,,Kako se kaže bašta?''. U trenutku umetničke zanesenosti se sama setim i onako zamišljeno-sanjivo promrmljam, više za sebe: ,,A znam, garden'' (sa tvrdim, ruskim akcentom). Dvojica Alekse ispred mene se okreću, pogledaju me belo i govore mi: ,,Ti nisi normalna''.

Pitate se odakle mi pade baš bašta napamet? Htela sam da sastavim jednu rečenicu, koja bi otprilike zvučala ovako: ''There are gardens growing inside my head.''
Lepše je zvučalo u mojoj glavi, kunem se.

Morala sam i neku rimu da bacim!
*ako neko ne zna ćirilicu, levo piše: kako se kaže bašta (...garden)*
*šta sam ja gde sam ja?
nova dimenzija se otvara*


Možda i nisam normalna, ali moj put u svemir/moju glavu/baštu bio je jaako zanimljiv. Čak sam počela da švrljam po tabli ali nekako u svojoj glavi. Ne znam da li se ta ludost može opisati rečima? Šta god da je, bitno da je meni bilo zabavno! :D



Dnevna doza prosečnog gimnazijalca.
Prvi dan u školi prošao je... hm, čekajte da smislim reč.
Smorno? Uobičajeno?

Još uvek ne mogu da se pomirim sa činjenicom da sve kreće ispočetka. Znate onu dobru staru ,,Hajd', Jovo, nanovo''. A onda se setim i kažem sebi da je ovo najlepši period života. (Kukuuuu, na šta li će onda ovo kasnije ličiti?)

I, matematiko, imam samo još ovo da ti poručim:





Kako se vi snalazite u školi ovih dana?
Kad vam je počelo 2. polugodište?
Dešavaju li vam se slične stvari?☺


11 comments:

  1. Volim gimnaziju, volim atmosferu u njoj, ali ne volim gradivo. Toliko mi se puta desilo da odlutam na času matematike i prosto sam u svom svetu. Zamišljam šta ću studirati, šta ću raditi i eto, čas prođe. Danas mi je počelo drugo polugodište i da, smorila sam se :D


    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Meni je danas počelo drugo polugođe. Matematika je jedan od onih predmeta koje mi mnogo idu od ruke ali moram priznati da mi je nekada dosadno.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  3. Ah, te jednadzbe :)
    Nisam vise u srednjoj, ali na dosadnim predavanjima itekako odkutam nekada haha, pogotovo ako na predavanju moram samo slusat. A ne moram oisati, uuuh.. hahah :)

    MMara

    ReplyDelete
  4. Ovo sam tako ja na maetematici, istoriji... na svim predmetima. Zanimljiv post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  5. Prvo želim da ti se zahvalim na divnom komentaru koji si ostavila na mom blogu "The Book of Happiness". Nekada i ja pomislim da nešto nije moj fazon pa se posle nekog vremena ispostavi da ipak mogu da ga pretvorim da to ipak bude :)
    Zvuči čudno ali ukusi se zaista menjaju vremenom pa posle sve dođe na svoje :)
    Drugo, ne bih ti bila u koži. Sa matematikom nikada nisam bila na "ti", tako da...srećno :)

    ReplyDelete
  6. I love your blog´s name :)
    Would you like follow for follow? Tell me.

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/02/as-minhas-ultimas-compras.html

    ReplyDelete
  7. Zavrsila sam srednji, mada i sada na fakultetu odlitan sa casa, posebno kada imam kvantitativne metode (matematika) ❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Bas mi se svida ovaj post, poseban je i razlikuje se od drugih! Super :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  9. Drugo polugodište mi je počelo još 16.1., tako da ... već se dugo vremena mučim s testovima i usmenim ispitivanjima. Spominjali su i nekakve nadoknade subotom zbog manjka sati i da budem iskrena, ne znam kako ću to preživjeti haha. Slažem se, matematika je idealna za razmišljanje o random situacijama. Sviđa mi se rima koju si sastavila haha, kraljica! :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, možemo se međusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ne znam gdje sam potpisala za ovo matematičko mučenje... Post je baš simpatičan, zapratila sam te :)

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ReplyDelete
  11. Post je baš zanimljiv.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)