Zimske kreativne radionice na MEF-u


Kao što je do sada možda bilo moguće primetiti, volim da istražujem različite događaje i prisustvujem raznim dešavanjima. Često kažem da takve stvari pronađu mene, a ne ja njih. Desi se nešto na internetu i prosto naiđem na tako nešto. Pod ,,tako nešto'' podrazumevam izložbe, projekcije filmova u kafićima, žurke, radionice, panele, diskusije...


Zimske kreativne radionice na fakultetu MEF (Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije) su bile nešto što je obeležilo jedan deo mog zimskog raspusta. Bila sam uzbuđena povodom radionica, jer su kursevi za koje sam se prijavila bili baš ono što će mi biti od koristi.
U ponudi su bili: nemački jezik, italijanski, poslovne veštine, freelancing, javni nastup itd...
Izabrala sam poslovne veštine i freelancing. Znala sam da će mi ove dve radionice koristiti, pa je to dodatno povećalo moju uzbuđenost.
Zbog zimovanja nisam mogla da prisustvujem prvom od tri dana trajanja radionica, ali to nije bilo ništa što u hodu ne može da se pohvata.



Što se tiče samog fakulteta, evo par reči iz mog ugla. MEF je privatni fakultet koji se nalazi na Dorćolu, izgleda jako moderno i savremeno, iznutra je veći nego što deluje spolja. :D Ljudi koje sam imala prilike da upoznam su bili srdačni i trudili se da svakom izađu u susret. Posebno mi se dopala prostorija koju zovu ,,klub'', gde smo odlazili na pauze, grickali perece i pili po čašu soka, usput razmenjivali iskustva i mišljenja.


Freelancing 

Ova radionica je nešto što me oduševilo. Dolazio je predavač Miloš Radovanović, jedan od ajuspešnijih srpskih frilensera koji je bez ikakve zadrške delio sa nama tajne njegovog uspeha, moto kojim se vodi i šta misli o celoj priči frilensinga u Srbiji. Naime, šta je uopšte frilenser? To je zanimanje koje je u svetu dosta popularno, jer, reklo bi se, ima više dobrih nego loših strana. Frilenser je osoba koja radi preko interneta, sama određuje svoje radno vreme – uslov je da završi dat posao do roka koji ima. Sve ostalo nije u rukama poslodavca, već se tiče same organizacije vremena određenog frilensera. Postoje različiti poslovi koji se trenutno traže na ovom internet tržištu, a neka od najpoznatijih su: virtuelni asistent, grafički dizajner, copywriter... Ako vas zanima nešto više o ovim stvarima, izguglajte a možete mi i pisati na mail: girly.world452@gmail.com
Poslednjeg odnosno trećeg dana radionice imali smo malo takmičenje, gde je trebalo da osmislimo projekat i ubedimo investitore da treba da ulože baš u naš projekat.


Poslovne veštine

Ovde smo saznali kako pravilno napisati CV, šta on treba da sadrži, zašto je važno motivaciono pismo... Sve dobijene savete smo primenili u praksi i sastavili svoj CV. Ovo mi je bilo posebno važno jer sada imam gotov CV koji mogu da šaljem onda kada za to bude potrebe. Da, imam 17 godina (uskoro 18) i imam svoj CV. Što više i nije toliko neuobičajena pojava. Omladina runs the world!!!

Devojke sa radionice su mi pokazale kako otprilike treba da izgleda fotografija koja se stavlja u CV. (Naravno, sa sređenijom kosom, ovo je samo grubi primer.)
MONA LIZA osmeh - nezaobilazan :D


Drago mi je što sam učestvovala na ovim događajima, jer sam definitivno naučila sve i svašta novo, što će mi koristiti u daljem poslovnom sazrevanju i pripremanju za poslove, bilo da su virtuelni ili ,,stvarni''.


Nađite me:
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com
facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07


18 comments:

  1. Nice post keep posting and have a wonderful weekend...
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I hope you had amazing weekend too. :)

      Delete
  2. Radionice zaista zvuče jako zanimljivo. Sigurno si se lijepo zabavila. :)

    Fantastiko World - novi post, pa škicni

    ReplyDelete
  3. Divan post. 💗
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ReplyDelete
  4. Sjajan post, draga moja. Vidim da često pišeš postove ovakvog tipa, što je meni, najiskrenije, mnogo zanimljivo, i volela bih i u budućnosti da nastaviš sa ovim. Drago mi je da se pridružuješ raznim aktivnostima.

    Pogledaj moj zadnji post - Q&A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dobro primećuješ :) Svrati na blog kad se uželiš ovakvih tema :D

      Delete
  5. Drago mi je da ti se dopada fakultet, ja kao student MEFa sam mnogo ponosna na fakultet jer pruza zaista mnogo toga, ne samo studentima nego i srednjoskolcima 😊

    Poseti moj blog: lamiastoria95.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, izjasnila sam se po tom pitanju u postu. Odličan je :)

      Delete
  6. Jako mi se sviđa tvoja spontanost i vedar duh, kao i tvoj blog! Samo tako nastavi dalje, radujem se svakom sljedećem čitanju :)

    Usput, pratim te, ako želiš uzvrati:
    Happy But Mess

    ReplyDelete
  7. Uvek si tako aktivna i optimisticna sto je divno <3 Obozavam kako izneses da ovakvi postovi ne zvuce dosadno. Procitala sam ga celog iako nemam mnogo vajde od njega, jer nisam iz Beograda, ali mi je prosto bilo jako zabavno <3 Divan post.

    Mnogo bih volela da pogledas moj novi post----------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, jer upravo zbog ovakvog komentara ja shvatim da ima smisla sve ovo što radim :) Čitamo se!

      Delete
  8. Ajoj, ovakav tip postova uvijek volim pročitati, a na tvom blogu sam prvi put pa sam zaista ostala oduševljena. Sviđa mi se tvoja energija i tvoja pozitiva kojom zračiš. Vrlo zanimljiv post, i zbilja divan blog. Zapratila sam te s oduševljenjem te bih voljela da posjetiš moj blog:

    What's up, Ivy?

    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti ugodan dan i nadam se da se čitamo! :)

    ReplyDelete
  9. Bez obzira što mi je sve o čemu pišeš daleko uivam da čitam ovakve postove, kao da kroz tvoj post i sam prođem kroz ovakve stvari, sjajan post bravo :)

    ReplyDelete
  10. Thanks for sharing this beautiful post.
    power banks online

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)