Muzička otkrića | maj 2018



Kod mene važi pravilo da najinteresantniju muziku i izvođače pronađem baš onda kad treba da učim.
Podelila bih s vama neka moja otkrića koja sam pronašla u poslednje vreme, čisto u slučaju da postoje ljudi koji vole da eksperimentišu s muzikom koliko i ja. :D I da slušaju nešto novo.
*Naglasimo to da slika nije povezana posebno s ostatkom posta ali... oprostićete mi. :D Inače, ovo je Jugoslovenska kinoteka.*

1. INNA - Nirvana

Kad naučim ovaj španski deo refrena, onda ću do kraja da se gasiram uz pesmu :D 


2. Senidah - Slađana

Znam da svi znaju ovu pesmu. Meni je u početku bila jako odbojna, a čula sam je maltene među prvima. I onda kad je polako taj hajp oko pesme splasnuo, e onda mi se dopala. Opasno. 



3. The Mamas & The Papas - California dreamin'

Nemojte odmah da osuđujete kad vidite preloš kvalitet videa. Ovu pesmu sam čula u Forrest Gump-u i setila se da me podseća na pesmu Plavog orkestra - Neka ljubi se istok i zapad. I tako, jer obožavam ovu domaću (iskopiranu?) verziju, počela sam i ovu da gotivim.



4. Charlotte Cardin - Dirty, dirty



5. Taylor Swift - Delicate

Verovali ili ne, ovu pesmu mi je otkrila mlađa sestra (8) i baš mi se svidela. Još je prati i interesantan spot tako da - pun pogodak.



6. Bad Wolves - Zombie

Obrada pesme The Cranberries-a. Po meni odlična. :)



7. Nicky Jam & J Balvin - X (EQUIS)

Kad krenu da se vrte ove pesme sa regeton ritmom, znam da je leto tu blizu, iza ćoška. :D
Ne mogu da se kontrolišem a da ne mrdam kukovima uz ovaj ritam. Svaki put me razmrda.



8. Janelle Monae - PYNK

Pošto je roze boja skroz moja boja ovog proleća, saasvim je prirodno i da mi se dopada ova pesma, a i spot. ☺



9. Hippo Campus - boyish

Ma gotiva. Gledajte, slušajte. Javite utisak.



10. Of Monsters And Men - Little talks

Desilo se to da znam ovu pesmu, melodiju, sve ali jedna je od onih koje nikad nisam povezala s nazivom i grupom. Evo, sada jesam. :D



11. Bitipatibi - Mi smo od šećera

Jedna jako čudna pesma, kojoj ne čujem tekst i dalje (ali našla sam ga netu i divan je). I pored te čudnovatosti, meni je ovo prelepo. Nesvakidašnje.



12. Kas:st - What I like about you is what I imagine

Tehno ritam, ali nešto sporije. Meni prija. Podseća me na kišni dan. I sviđa mi se naziv. :)

Nađite me:
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com
facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07

6 comments:

  1. Odličan post! Ja isto uvijek pronađem dobru muziku dok treba da učim, hahah :) Innu sam pronašla do nedavno i zaista mi se jako sviđaju njene pjesme! Ostale pjevače i grupe ne znam, ali poslušat ću pjesme koje si stavila :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i ostavi komentar -> Peany

    ReplyDelete
  2. Evo i ja da se javim kao ona koja uvek nađe dobru muziku kad treba da uči. Po mogućnosti pred završni ispit 😂 Nisam čula ni jednu pesmu osim Slađane, i mogu reći da mi je pri prvom slušanju bio očaj od pesme, a onda mi je pala na pamet neku nedelju kasnije i posviđala mi se. Nije mi sad nešto vauu, ali fina pesma. Odličan post. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
  3. Ako će ti biti lakše, evo i ja sad umesto da učim uzela sam da čitam tvoj blog i slušam sve pesme redom.... Pa bože moj.... Takav ti je zivot nas Šestara xD
    A bukvalno imam isti doživljaj Slađane. Prvo sam odmah bila kao "Ma beži bre, ne slušam ja ovo". Sada kad je opala frka oko nje, kontam da pesma ima jako dobar bit. Mada malo je likuša naduvana dok pevaaa xD

    ReplyDelete
  4. Mnoogo mi se svidela ova plejlista pogotovo zato što mi je veći deo pesama nepoznat pa sam ih prvi put ovom prlikom čula i moram ti reći da sam oduševljena svakom i sigurno ću ih skinuti u fon jer to uobičajeno radim sa svim pesmama koje mi se svide, i daaa mnogo mi se dopada tvoj muzički ukus, sličan je mom pa zato hahah :)


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Najviše mi se dopala prva pesma. Nisam čula ni jednu od ovih, ali zahvaljujući tebi sad znam. Ja najviše volim da slušam pesme od The Weeknd-a i trenutno obožavam Shameless i Angel pa ih poslušaj ako želiš :)

    NOVI POST: https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nice post, I consider it is very useful!I follow you, hope you will follow me back¦
    Have a wonderful weekend!
    Make your own keychain with pictures

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)